31 Mart 2013 Pazar

2013 Karadeniz Şarkıları indir


Karma Karadeniz Şarkıları - Top 100 - Özel Derleme Albüm (2013) |  görsel 1




Karma Karadeniz Şarkıları - Top 100 - Özel Derleme Albüm (2013)

Adnan Yılmaz - Habirhane.mp3
Adnan Yılmaz- Dertliyim Efkarlıyım.mp3
Ali Gedik - Yağlıdere Köyleri.mp3
Ayhan Alptekin - Kara Kara Gemilerin Kaptanı.mp3
Bizim Gönül - Havvam.mp3
Bizim Gönül - Karadeniz Gururum.mp3
Bizim Gönül - Oy Başımın Belası.mp3
Cimilli Ibo - Ağla Yüreğim Ağla.mp3
Cimilli Ibo - Gel Asalım.mp3
Cimilli Ibo - Gel Bana.mp3
Cimilli Ibo - Gel Gel Sibelim.mp3
Cimilli İbo - Guvercinim.mp3
Cimilli Ibo - Karadeniz Kizlari.mp3
Cimilli Ibo - Kız Sen Ne Havalısın.mp3
Cimilli İbo - Rizeden Çıktım Yola.mp3
Cimilli İbo - Şakacı - Öp Beni.mp3
Cimilli İbo - Uzun Uzun Saçları.mp3
Cimilli İbo - Yaptığın İş Midir.mp3
Davut Guloglu - Ah Oy Oy.mp3
Davut Guloglu - Cayir Bicerim.mp3
Davut Güloglu - Horon.mp3
Davut Güloglu - Salla.mp3
Davut Güloğlu -  Ela Gözlerin Ela.mp3
Davut Güloğlu - Ah Oy Oy.mp3
Davut Güloğlu - Cat Cat.mp3
Davut Güloğlu - Cayur Biçerum.mp3
Davut Güloğlu - Dörtlüleri Yakalım.mp3
Davut Güloğlu - Ham Yaparım.mp3
Davut Güloğlu - Kapak Olsun.mp3
Davut Güloğlu - Katula Katula.mp3
Davut Güloğlu - Tek Sen Söyle.mp3
Davut Güloğlu - Yanağından Öpeyim.mp3
Erkan Ocaklı - Ay Vuranda.mp3
Erkan Ocaklı - Çayır Biçiyorum Çayır.mp3
Erkan Ocaklı - Dertliyim Efkarlıyım.mp3
Fuat Saka - Aman Of Aman Ey.mp3
Fuat Saka - Ay Vuriyi.mp3
Fuat Saka - Dereboyu Kavaklar.mp3
Fuat Saka - Sotka Faroz.mp3
Fuat Saka - Torul.mp3
Gokhan Birben - Sevdam.mp3
Gökhan Birben - Çıkalım Yaylalara.mp3
Gökhan Birben - Dumanlı Dağlar.mp3
Gökhan Birben - Karadeniz Karasun.mp3
Gökhan Birben - Oy Oy Güzelum.mp3
Gökhan Birben - Tulumcı.mp3
Gökhan Birben - Yüksek Dağlara Kar Var.mp3
Hamit Çiçek - Buluşalım İkicek.mp3
Harem - Bu Kız Eşşek Arısı.mp3
Harem - Yakalarsan Sobele.mp3
Herem - Oy Nasi.mp3
Huseyin Bicak - Asker Oldum Vatana.mp3
Hülya Polat - Gel Emine.mp3
Hülya Polat - Yüreğim.mp3
Hüseyin Bicak - Giresun Karsilamasi.mp3
Hüseyin Bıçak - Bahtı Karalı.mp3
Hüseyin Bıçak - Bu Bayramda.mp3
Hüseyin Bıçak - Eser Bahar Rüzgarı.mp3
Hüseyin Bıçak - Espiyenin Yolları.mp3
Hüseyin Bıçak - Feleğe Soracağım.mp3
Hüseyin Bıçak - Horon.mp3
İsmail Ocaklı - Karakoyun.mp3
İsmail Türüt - Tavuklar Pulli.mp3
Kazım Koyuncu - Denizde Karartı Var.mp3
Kazım Koyuncu - Hoşçakal.mp3
Kazım Koyuncu - İşte Gidiyorum.mp3
Kenan Ustases - Meliye.mp3
Murat Köse - Inaduna Inaduna.mp3
Murat Köse - Yemin Ettim.mp3
Musatafa Safak - Şenolasın Kadırga.mp3
Onay Sahin - E Dunya Dunyamisun.mp3
Rahmi Aydın - Ezanlar.mp3
Recebim - Demedum Mi Ben Sana.mp3
Recebim - Fikruka.mp3
Recebim - Gene Nereye Bugün.mp3
Recebim - Hey Gidi Hey.mp3
Recebim - Olurmu Kız Olurmu.mp3
Recebim - Oy Anam Canım Babam.mp3
Recebim - Sor Beni.mp3
Sait Ucar - Horon.mp3
Sait Uçar - Kızlara Bak Kızlara.mp3
Sait Uçar - Nerede.mp3
Serdar Ekşioğlu - Biri var.mp3
Sinan Sami - Su Basinda Durururum.mp3
Süreyya - Simsir Kafalı.mp3
Şevval Sam - Bu  Dünya Bir Pencere.mp3
Şükrü Güler - Basumun Tacı Idi.mp3
Şükrü Güler - Mehmet.mp3
Şükrü Güler - Şarkı İkimizin.mp3
Volkan Konak - Dertliyim Kederliyim.mp3
Volkan Konak - Dido.mp3
Volkan Konak - Oy Asiye.mp3
Volkan Konak - Yarim Yarim.mp3
Volkan Konak & Leman Sam - Gelevera Deresi.mp3
Yasemin Yıldız - Diyemedim.mp3
Yasemin Yıldız - Yıldızlara Sordum.mp3
Yaylacı - Pestamalı Kızlar.mp3
Yaylacı - Sisdağı Pazarında.mp3
Yılmaz Turan - Giresun Sallaması.mp3
Zara - Sisdağı Başlarında.mp3






Letitbit
http://letitbit.net/download/87012.89c0981ece77f715e2fe784b9db4/karadeniztop100.rar.html

Turbobit
http://turbobit.net/i8qdl7ge1gxh.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder